LOV m手术机不知道解压密码密码了怎么解锁

Rikke Lovmand Vistisen | 领英
Rikke Lovmand Vistisen所在地区Copenhagen, Capital Region, Denmark所属行业人力资源500+ 位联系人加入领英,就可以查看Rikke Lovmand的完整资料。注册完全免费!加入领英,与全球四亿职场人士共同拓展人脉、分享创意、发现机遇。浏览共同联系人获得引荐直接联系Rikke Lovmand个人简介Som jurist og systemisk coach arbejder jeg b?de med den juridiske- og udviklingsmaessige del af HR-paletten. Med en erfaring som personalejurist der straekker sig tilbage til 2001 har jeg en bred erfaring med personalejura, b?de indenfor den kollektive- og individuelle ansaettelsesret. Desuden omfatter mine kompetencer: - Opbygning eller professionalisering af HR/personaleadministration- Coaching, sparring og r?dgivning af ledere omkring ledelsesbeslutninger - Rekruttering- H?ndtering af afskedssager- Undervisning, fortolkning og formidling af ny lovgivning, overenskomster og aftaler- Arbejdsgangsanalyse og udarbejdelse af vejledninger- Udarbejdelse og implementering af medarbejderh?ndb?ger, personalepolitikker- Forhandling - Medarbejder- og lederudviklingSpecialer: personalejura, ansaettelsesret, personaleadministration, opbygning af HR, coaching, facilitetring, undervisning, formidling, arbejdsgangsanalyse, HR-ydelser, HR-paletten, organisation, personalepolitik, udvikling, afvikling, afsked出版作品Regnskabsskolens ForlagAnden bog i serien om ansaettelsesforholdet er "Bogen om ansaettelsesforholdet - udfordringer, regler og afvikling". Bogen er skrevet til ejerledere, ivaerksaettere, bogholdere og andre der varetager virksomhedens personaleadministration, HR og personalejura.I bogen bliver du sat ind i reglerne for bl.a. arbejdstid, orlov, barsel, forsikringer, ferie og feriepenge, sygdom, medarbejdersamtaler og afsked. Bogen kan laeses fra ende til anden som et vigtigt grundlag for dit arbejde som leder, og den kan bruges som opslagsh?ndbog efter behov.http://regnskabsskolen.dk/butik/boger/bogen-om-ansaettelsesforholdet-udfordringer-regler-og-afvikling/作者:, Regnskabsskolen ApSBogen om ansaettelse og ansaettelsesbeviser er en guidebog til ledere, der skal ansaette for f?rste gang og enten ikke har pr?vet det f?r, eller skal g?re det uden assistance fra en HR-afdeling eller personalekontor. Den hjaelper dig med at besvare de mange sp?rgsm?l, du skal tage stilling til, og mange regler, du skal saette dig ind i. Bogen om ansaettelse og ansaettelsesbeviser fortaeller dig det, du har brug for at vide, bl.a.:Hvilke love skal jeg saette mig ind i som arbejdsgiver?Er medarbejderen omfattet af en overenskomst?Hvad skal der st? i ansaettelsesbeviset?Hvad koster det mig at have en medarbejder – ud over l?nnen?Bogen kommer desuden omkring ansaettelsessamtalen, l?nforhandlinger, papirarbejde, ansaettelsesformer, ferie, frokostpauser og meget mere – og har til sidst et afsnit om den nye rolle, du er p? vej ind i, som chef.http://regnskabsskolen.dk/butik/boger/ansat/作者:, 工作经历Provision of legal advice and support to managers on legal issues relating to Nets’ employees Management of sanctions in connection with absence, illness, warnings, dismissals etc. Interpretation and implementation of new legislation and new collective agreementsIn charge of processes regarding drafting, designing and updating - existing contractual templates - process descriptions for HR processes and HR policiesas well as negotiating and implementing local agreements in close cooperation with the union representatives
lovmand & coach 丹麦 哥本哈根地区Filosofien bag ?bningen af lovmand & coach var: "Store virksomheder har store personalekontorer med jurister og rekruttering- og udviklingskonsulenter - sm? virksomheder har sjaeldent nogen HR-ressourcer - overhovedet"...I lovmand & coach tilbyder jeg assistance til SMV'er der ?nsker ekstern hjaelp til :- korrekt ansaettelse og afsked af medarbejdere,- opbygning af en fornuftig HR-strategi (MUS, m?destrategi, ansvarsplacering af HR mv.) - udarbejdelse af arbejdsgangsanalyser og vejledninger, s? den viden der er i medarbejdere bliver forankret i virksomheden.Desuden tilbyder jeg undervisning og foredrag indenfor ansaettelsesretlige emner: samt ejerskifte.Endelig coacher jeg i arbejdsrelaterede emner s?dan: tidsoptimering, afklaring af karriere?nsker, udfordringer i eget lederskab, den vaskelige samtale mv. .+45/F?lgende foredrag er p? lager:- "Din f?rste medarbejdere, ansaet med ro i maven" - oplaeg til ivaerksaettere og andre der gerne vil laere hvordan de undg?r at beg? de f?rste dyre br?lere - og hvorfor det kan betale sig at overholde de love der er p? omr?det."Afsked med hjerte og jura" - et foredrag til ejerledere og andre der sidder med personaleansvar og gerne vil afskedige p? en m?de s? det bliver den bedst mulige oplevelse for medarbejderen og dem selv.- "Generationsskifte ... hvad g?r du hvis du engang skulle g? hen og d?!". Alt for f? virksomhedsejere har en exitplan.Det betyder at Danmark hvert ?r mister arbejdspladser og viden - som ikke burde have vaeret forsvundet hvis vi blev bedre til at f? taenkt generationsskifte ind i virksomhederne her i landet. Jeg inspirerer til handling ved at dele historier om generationsskifte der har virket.FEKO's form?l er at fremme og gennemf?re ejerskifter og beslaegtede aktiviteter i virksomheder beliggende i K?benhavn og omegn. Foreningen samarbejder med K?benhavns Kommune, Vaeksthus Hovedstaden og er interesseret i at indg? i samarbejde med andre der har interesse i at fremme arbejdet med ejerskifte eksempelvis andre kommuner beliggende i hovedstadsomr?det, andre offentlige myndigheder, interesseorganisationer, uddannelsesinstitutioner, virksomheder, netvaerk mv.Underviste ejerledere og bogholdere i:- Ansaettelse og afsked i mindre virksomheder (ivaerksaettere,virksomhedsejere, bogholdere mv.)- Personaleadministration i bogholderiet (som en del af diplomuddannelsen i bogholderi)Har sammen med Anette Sand skrevet to b?ger omkring ansaettelsesforholdet:"Bogen om ansaettelse og ansaettelsesbeviser" - http://regnskabsskolen.dk/butik/boger/ansat/"Bogen om ansaettelsesforholdet - udfordringer, regler og afvikling" - http://regnskabsskolen.dk/butik/boger/bogen-om-ansaettelsesforholdet-udfordringer-regler-og-afvikling/ Self-employed thinker Freelance divemaster i dykkercenteret Werner LauProjektleder for et compliance og udviklingsprojekt, der skulle sikre en ensretning af lokalaftaler og kutymer i Banedanmark. Desuden beskaeftigede jeg mig med:o R?dgivning af ledere og personalekonsulentero Sagsbehandling, undervisning og formidling af personalejura Technical and Environmental Administration (Teknik- og Milj?forvaltningen) o Arbejdsgangsanalyse og udvikling af nye arbejdsgange i TMF og HR-afdelingeno Coaching af ledereo Proceskonsulent og facilitator p? lederm?der og seminarer Technical and Environmental Administration (Teknik- og Milj?forvaltningen) o Personalejuridisk sagsbehandling og r?dgivning af ledereo Overenskomstfortolkning samt formidling af aktuel lovgivningo Koordinere nye teams for l?n- og personalekonsulenter herunder sikre ens arbejdsgange, procedurer og paradigmero Oplaering af nye personalejurister samt koordinering af opgavero Coaching af ledere Kommune Teknik K?benhavn (KTK) Projektleder p? complianceprojektet ”Udvikling af HR i KTK”. Optimering af KTK’s sagsgange og procedurer vedr. ansaettelse, afsked og misligholdelse. Teamkoordinator. Afskedssager, Undervisning og formidling af personalejuridiske emner. The Royal Veterinary and Agricultural University, Kgl. Veterinaer- og Landboh?jskole (KVL,) Personalejuridisk sagsbehandling og administration samt formidling af HR-nyheder. Overenskomstfortolkning og teamkoordinering vedr. basel, ferie og sygdom.资格认证Masters参与组织KV - Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere Medlem KV - Foreningen for Kvindelige Virksomhedsejere - http://kv.dk/: KVs medlemmer har det til faelles, at de er kvinder, som er passionerede virksomhedsejere. I KV har du gode muligheder for at opn? sparring, f? inspiration og opn? et faellesskab sammen med ligesindede. 志愿者经历 Formand FYK - Foreningen af Yngre Kriminologer公民权利与社会行为语言能力 English,
Norwegian 技能专长其他 13 个收起How's this translation?Great•Has errorsThanks for your help!教育背景 Cand.jur., Law 社团活动: FYK - Foreningen af Yngre Kriminologer.
Medstifter af foreningen og i en laengere periode formand KDAS
HF, H?jere Forberedelseseksamen
Magleh?jskolen
folkeskolens udvidede afgangseksamen 推荐信Rikke Lovmand收到的推荐信预览:Jeg har arbejdet sammen med Rikke i Complete Group, hvor hun over en laengere periode var tilknyttet som ekstern konsulent.
Rikke tilf?rte virksomheden en vigtig portion overblik i de daglige driftmaessige opgaver, b?de i kraft af god r?dgivning omkring, hvordan vi kunne skabe det bedst mulige arbejdsmilj? og i form af udarbejdelse af diverse skabeloner til brug i virksomheden bagefter. Samtidig fik vi g?et alt det formelle efter i s?mmene s? der ikke laengere var tvivl om, at alt var efter bogen.
Rikke er en meget ambiti?s og grundig konsulent, som form?r at g?re processen meget overskuelig og nem at f?lge med i. Hun ved hvad hun snakker om og kan skabe en god sammenhaeng mellem overordnede strategier og hands-on l?sninger af de n?dvendige opgaver.展开收起'Tusind tak for en spaende og meget laererig aften p? Regnskabsskolens fyraftensm?de om ansaettelse og afsked i mindre virksomheder. Du har en fantastisk evne til at g?re komplekses problemstillinger forst?lige for nybegyndere som mig og jeg glaeder mig til at udvide min horisont indenfor omr?det yderligere i tiden der kommer.'展开收起查看Rikke Lovmand的完整资料并…浏览共同联系人获得引荐直接联系Rikke Lovmand会员还查看了位于中国的领英会员:}

我要回帖

更多关于 不知道id密码怎么刷机 的文章

更多推荐

版权声明:文章内容来源于网络,版权归原作者所有,如有侵权请点击这里与我们联系,我们将及时删除。

点击添加站长微信